2010-09-18

Zoologuslányka

Igen, megint Bori :)

Előtanulmányként nem árt tisztában lenni a Go, Diego, go! c. remekművel, aki nem néz szombat-vasárnap reggelente TV2-t (nemtom, egyéb helyeken mikor megy), annak dióhéjban annyit, hogy Diego egy állatmentő kisfiú, és van neki mindenféle szuper kütyüje, amik sokat könnyítenek a dolgán. Ilyen kütyü Klikk, a fényképezőgép, aki, miután megtalálja az éppen bajban lévő állatot, azt mondja, hogy "Mondjátok meg Diegonak, hogy megtaláltuk a bajban lévő _________-t." Vagy valami ilyesmi.

Szóval egyik reggel zuhanyoztam, azzal gondolom mindenki, akinek valaha kicsiny gyermeke(i) volt(ak), tisztában van, hogy ez bizony össztársadalmi esemény. Vagyis Bori is ott volt, kezében a mobilommal, amivel nagyon profin tud fotózni. Kiszállok, törlöm a hajam, mondja a lány, hogy le akarja fotózni a kócos hajamat, mondom, oké. Fotóz, aszondja:
- Mondjátok meg Diegonak, hogy megtaláltuk anya sűrű haját.
Nahát, milyen kis édes, gondoltam magamban, aki ismer, tudja, hogy nem igazán én vagyok a Revalid reklám ideális alanya. Jön-megy, én közben már öltözködöm, fehérneműben fésülködök, mikor megjelenik mögöttem, hallom, hogy fotóz, majd a következőt hallom:
- Mondjátok meg Diegonak, hogy megtaláltuk a BUGYIS ÁLLATOT!!!

:)

2 megjegyzés:

Ildikó írta...

majdnem félrenyeltem, a pizzámat.:-)

Chipie írta...

vááhhhááháhhhááááá :-)))))))
köszönjük ezt a nép nevében :-D